Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opět skvělé čtení - a gratulace k fotkám. Jsou super! Jen tak dál!

0 0
možnosti
Foto

P71a62v94e47l 87K79r86á26l

7. 5. 2021 11:42

Jsi moc šikovný, Honzo - přece jen si sem pár fotek dostal :-)

Ten problém se zamrzáním aut - jejich brzd během krutých mrazů pořád trvá ? Bob Uttl, který také žije v Kanadě, nic takového zatím nezmínil.

0 0
možnosti

Ten problém se zamrzáním aut bude asi specifickym problemem urcitych znacek.

Kotoucove brzdy u Fiata 127 zamrzaly ve Schwarzwaldu v zime take kazdy den. Mel jsem na sedadle vedle pripravene kladivo a musel jsem vzdy vlezt pod auto, pardon fiatka a bouchnout do tech trmenu abych mohl jet. U jinych aut jsem se s tim nesetkal.

0 0
možnosti

Honzo, díky, moc dobré. Piš dál. Tvoje fotky mě chytají za srdce.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné a zajímavé čtení pane Marku.

1 0
možnosti

J31a62n 88M49a64r75e69k

7. 5. 2021 3:28

Děkuji za návštěvu a ocenění pane Burian

0 0
možnosti
Foto

Honzo, vybrali jste si zajímavé místo, myslím, že život tam je pro tvrdé a otužilé. Díky za článek!!R^

0 0
možnosti

Pěkné , děkuju, tyhle osobní prožitky jsou i historicky zajímavé, čím jsou vzdálenější. Doporučuju napsat knížku pro vlastní rodinu. Taky jsem chtěl emigrovat, ale protože jsem mladší, napadlo mě to až někdy po svatbě, když mi bylo asi 25, ale neodhodlal jsem se a navíc manželka nechtěla. Měl jsem samozřejmě o emigraci komické představy, kdoví jak bych dopadl, neb jsem nebyl vyučený.

0 0
možnosti

Dovysvětlím, napadlo mě to tedy až asi v roce 1985. To jsem netušil, že revoluce je za dveřmi.

0 0
možnosti

Skvělé psaní a moje čtení, Honzo.

Byli jste opravdu odvážní jít takto do neznáma, tak daleko...

1 0
možnosti

J94a70n 28M67a49r28e89k

6. 5. 2021 20:21

Dík Nado, když je člověku 30, tak má odvahy dost. Dnes už bych si na to netroufl

0 0
možnosti

I zde v Evrope bylo tenkrat bezne se v praci neprevlekat. Ostatne jeans jsou vlatne pracovni kalhoty.

Take jsem zacinal sice ne jako nastrojar, ale serizovac a na mou otazku kde je nejaka satna se vsichni divali divne.

Ale co emigrantske sny?

Take jste se probouzel zpoceny kdyz jste se ve snu vracel z Ceskoslovenska a honili vas hrdinni ochranci hranic?

0 0
možnosti

J66a75n 48M35a39r27e36k

6. 5. 2021 20:20

Tak ty sny, o kterých se zminujete jsem mněl. A hodně jich. Zmizely při první návštěve Čech.

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 691x
Jsem stařík utkaný ještě z kvalitního předválečného materiálu a který má na tomto světě víc za sebou než před sebou. Žiji již přes padesát let někde v Kanadě a za tu dobu, mám obavy, jsem změnil mnoho mých dříve ustálených postojů.  Chci se zde podělit s eventuálními čtenáři, kteří vydrží mé blogy dočíst až do konce, o mnohé vzpomínky, ponejvíce ze Staré vlasti kterou mám stále rád i když většinu života trávím v Kanadě, a které mi utkvěly v paměti. Ty jsou zapsány v mém Sem-tam-níku. Ono i v té totalitě ve Staré vlasti byla někdy legrace. Předesílám, že jsem křestansky věřící stařík.: Z té pozice se dívám i na okolní svět a jeho dění.

TEMPORA NE CULPES, CUM SIT TIBI CAUSA DOLORES.

Dobu neobvinuj, když sám jsi příčinou bolestí...

M.P. Cato starší.

Seznam rubrik