Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J81a75n 86S74t15i72f32t37e49r

27. 9. 2021 17:14

Honzo dobrý jako vždycky. Usmíval jsem se nad tím, co vydala dámská kabelka. Paní moc pozdravuj

0 0
možnosti
Foto

Honzo, kam se hrabe cestovatel Holub. Já, kam nedojedu autem, tam se nechystám. Těch mnoho hodin v letadle by pro mě bylo utrpení. Já pořebuju jízdou autem vychutnávat různá zastavení a za jízdy si nechat ošlehat otevřeným oknem ksicht. Letadla, vlaky a busy jen v krajním případě. Jsem ZÁVISLÁK na auta. Před chvíli jsem přijel od franc. hranic. Ze soboty na neděli jsem vůl parkoval pod stromečky kvůli stínu, tak posraný auto jsem v životě ještě neměl. Kamaráde, zdravím celou tvou početnou a dobrodružnou rodinu!!R^:-)

0 0
možnosti

J31a77n 81M69a10r69e26k

26. 9. 2021 16:24

Horste, dík za návštěvu mého blogu. To víš, když chci vidět Ohnovou zemi, autem by to nešlo. zarazil bych se někde v Patagonii, kdybych tam vůbec dojel. V Mexiku či Guatemale by mně asi zamordovali. Ale i z letadla se dá kochat okolím!!!! Obzvlášt,když sedíš zrovna u křídla! Tam si můžeš oči vykoukat na krásu křídla!! A nebo když je letadlo v mracích!! Ta krásná bílá neprůstřelná barva!! Jo s tím autem pod stromy...špatná volba. Ale horší by bylo, kdybys tam postával sám. Zdravím tě!!!!!!!!!

0 0
možnosti

Tedy to jste, pane Jene, fakt zvídavý čipera - ještě že Vás tehdy při té cestě na Yucatán nenapadlo po vzoru Richarda Halliburtona zkoušet skočit do cenotu! Přeji Vám i Vaší paní dlouhá léta ve zdraví a mně/nám, ještě Vaše další pěkná povídání! :-)

0 0
možnosti

J65a85n 20M69a59r45e46k

26. 9. 2021 16:27

Díky pane Fardo, ale řeknu vám, ta cenota mně tehdy lákala!! Ta osvěžující koupel v těch zelených sajrajtech...úplná balada...vaše pozdravy opětuji!!!

0 0
možnosti

J38a91n 23M57a53r14e30k

26. 9. 2021 5:43

Díky za ocenění...hezký weekend

0 0
možnosti

K tem favelas - do nekterych se lze dostat diky organizovanym prohlidkam, neco malo to stoji a cast penez jde udajne prave tam.

0 0
možnosti

J26a49n 63M32a52r31e76k

26. 9. 2021 5:44

Vidíte, to jsem nevěděl, že existují organisované prohlídky, díky za připomenutí.

0 0
možnosti

J51a18n 42M16a49r42e71k

25. 9. 2021 16:32

Poznámka k jedné fotce kasáren v Punta Arenas v Chile. někteří mí přátelé se mně ptají, proč by mně ta fotka mohla stát dva roky basy.Fotil jsem tam mojí paní před branami kasáren a Chile je na to velmi choulostivý stát. Za focení vojenských objektů až dva roky na tvrdo. Tak mi bylo vysvětleno policajtem který šel kolem

0 0
možnosti
Foto

Opět poutavé čtení. Jen dodám, že před několika lety navštívil tyto končiny včetně Falkland Miloš Šuchma, do nedávna dlouholetý předseda Českého a slovenského sdružení v Kanadě, a napsal o tom podobně zajímavý report - tak jsem se do těch končin rád v myšlenkách vrátil. I mně připadal odjakživa jižní cíp Jižní Ameriky tajemně magický a hodně lákavý. Takže díky za text a zejména za fota. (Jak asi víte, M. Šuchma na posledním /on line/ kongresu sdružení už nekandidoval, taky už má svůj věk, a stal se čestným předsedou ČSSK.) --- Ještě jednou díky, je to velice zajímavý článek.

3 0
možnosti

J61a92n 46M26a74r80e56k

25. 9. 2021 16:27

Díky za návštěu a ocenění. Zminujete se o fotkách. Právě díky vám jsem už nyní schopen fotky přidat. Toho pana Šuchmu znám....hodně jsem o něm a od něho četl. Pravdu máte...je to už starší kmet, tuším můj ročník.O jeho reportáži z Jižní Ameriky nevím, ale podobný výlet tam uskutečnil profesor Otto Ulč, a také napsal o tom článek do jednoho krajanského časopisu. Zdravím

0 0
možnosti
Foto

P92a24v80e87l 68K76r70á55l

25. 9. 2021 9:25

Článek se mi moc líbil :-) Zvláště narážky na dobrodružnou literaturu (Dva roky prázdnin). Pokud bys, Honzo, moc chtěl, mohu ti prozradit, jak zmenšit velikost fotografií pod 5 MB.

1 0
možnosti

J57a65n 59M17a61r75e10k

25. 9. 2021 16:28

Díky za ocenění...jak zmenšit fotky...o to bych mněl zájem,,,díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 691x
Jsem stařík utkaný ještě z kvalitního předválečného materiálu a který má na tomto světě víc za sebou než před sebou. Žiji již přes padesát let někde v Kanadě a za tu dobu, mám obavy, jsem změnil mnoho mých dříve ustálených postojů.  Chci se zde podělit s eventuálními čtenáři, kteří vydrží mé blogy dočíst až do konce, o mnohé vzpomínky, ponejvíce ze Staré vlasti kterou mám stále rád i když většinu života trávím v Kanadě, a které mi utkvěly v paměti. Ty jsou zapsány v mém Sem-tam-níku. Ono i v té totalitě ve Staré vlasti byla někdy legrace. Předesílám, že jsem křestansky věřící stařík.: Z té pozice se dívám i na okolní svět a jeho dění.

TEMPORA NE CULPES, CUM SIT TIBI CAUSA DOLORES.

Dobu neobvinuj, když sám jsi příčinou bolestí...

M.P. Cato starší.

Seznam rubrik